Jaa! Peder och Allan är så bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför snackar de om vilka länder som står på noll fel? Det lär väl räknas om med tidsskillnad från segraren x 0.5 som vanligt? Annars skulle det ju vara meningslöst att ha detta som tidshoppning...
Tja de har väl lite dålig koll det händer ju ibland ...ganska ofta Typ alla senaste mästerskap jag kollat påMen varför snackar de om vilka länder som står på noll fel? Det lär väl räknas om med tidsskillnad från segraren x 0.5 som vanligt? Annars skulle det ju vara meningslöst att ha detta som tidshoppning...
Tycker Lotta borde ha lite koll, men polletten trillade ner till slut...Tja de har väl lite dålig koll det händer ju ibland ...ganska ofta Typ alla senaste mästerskap jag kollat på
Det här har jag också stört mig på. Var tvungen att kolla upp om reglerna hade ändrats. Riktigt dåligt med kommentatorer som inte ger relevant information.Men varför snackar de om vilka länder som står på noll fel? Det lär väl räknas om med tidsskillnad från segraren x 0.5 som vanligt? Annars skulle det ju vara meningslöst att ha detta som tidshoppning...
Maila SVTDet här har jag också stört mig på. Var tvungen att kolla upp om reglerna hade ändrats. Riktigt dåligt med kommentatorer som inte ger relevant information.
Jag slutade att lyssnaTycker Lotta borde ha lite koll, men polletten trillade ner till slut...
Funderade på det, men tvivlar på att det skulle hjälpa. Tyvärr.Maila SVT
Det gjorde i och för sig jag för nåt år eller två sedan och det har ju verkligen hjälpt
Kl 10När börjar det imorgon?
Hon kallade väl nån häst för namn oldJag stör mig på att Anna-Maria inte kan säga hela hästnamnet eller hästens namn. Nej hon säger bara sponsornamnet. T ex får Tobago Z heta Scuderia.
De borde också vid det här laget veta att Allan inte gör prisutdelningen utan att det är Christian K.
/grinig Jeps