Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skaffade det för att se UVM och det var vÀldigt bra sÀndningar. Finns massor av masterclasses att se och hur mycket tÀvlingar som helst. SÄ skulle nog sÀga att det Àr vÀrt pengarna!Tycker du att clipmyhorse Àr vÀrt pengarna? Har funderat pÄ att skaffa det.
GÄr att ta en gratis provmÄnad.Tycker du att clipmyhorse Àr vÀrt pengarna? Har funderat pÄ att skaffa det.
Men nu blir jag förvirrad. Varför visar inte SVT idag?
Ja det var mycket sĂ€mre tyvĂ€rr. Det brann fullstĂ€ndigt i bytena i varje, taktmissar i piaff och passage, dĂ„lig böjning i skolorna och tappade bakdelen i travslutorna. FörstĂ„r att hon Ă€r besviken.LĂ€ste att Johanna var missnöjd och att det brustit i kontakten. SĂ„g det mycket sĂ€mre ut Ă€n âdet brukarâ eller var besvikelsen mer av âhade hoppats pĂ„ en toppritt men fick bara en vanlig ritt för vĂ„r nivĂ„â?
Utan att ha sett ritten tycker jag uttagningen var alldeles riktig, vi har inte nÄgot bÀttre femte ekipage att presentera och Marina/Tinne/vilka som nu finns i utmanartruppen skulle knappast ha presterat sÀrskilt mycket bÀttre. Tror jag. Vad tycker ni?