Ojdå, det gick inte så bra för italienaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingenting är omöjligt...Men det måste ju nästan vara omöjligt? Om de inte typ kraschar, två stycken?
Ja jag hoppas såklart på Sara, men tror också att det blir någon brittisk medalj individuellt. Bulana brukar hoppa bra så jag sätter mina pengar på Nicola Wilson.Ja, jag tror att lagtävlingen kan vara avgjord och jag hoppas att svenskarna inte skänker bort bronset.
Jag tror inte varken Micha Jung eller Ingrid Klimke släpper guld och silver men ska låta vara osagt vem som tar vad. Bronset till Tina Cook.
Jag har ju inte jättehöga förväntningar på svenskarnas hoppning, men inte ens jag kan se hur de skulle tappa bronset.Ingenting är omöjligt...
Nämen därför "skänker".
Inte jinxa någotJag har ju inte jättehöga förväntningar på svenskarnas hoppning, men inte ens jag kan se hur de skulle tappa bronset.
Var bara lite positiv för en gångs skullInte jinxa något
Vinkade dom av Flarup felaktigt? Det har jag inte läst något om
Han måste ju vara vansinnig
Vinkade dom av Flarup felaktigt? Det har jag inte läst något om
Han måste ju vara vansinnig
Han hade ju bara två hinder kvar så han kunde väl fått gå i målVar något om att han hoppat något alternativ felaktigt men han överklagade och fick rätt, men det hjälpte ju inte. Han är ju ute likaväl.