Verkligen en superhäst för framtiden, taggad och såg väldigt pigg och fräsch ut i kroppen! Kommer bli riktigt bra när hon får rutin och taggar ner lite. Kommentatorerna, svårriden häst och dålig teknikVad Cosma hoppar, e CANTERBURY
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen en superhäst för framtiden, taggad och såg väldigt pigg och fräsch ut i kroppen! Kommer bli riktigt bra när hon får rutin och taggar ner lite. Kommentatorerna, svårriden häst och dålig teknikVad Cosma hoppar, e CANTERBURY
Man vill kanske få laget i mål om det bara är tre ryttare kvar då ha ju laget i alla fall full följtPolska mannen som fick 20-24 fel i banhoppningen eller vad det var. Varför genomför man hela rundan om laget "ändå inte har ngn chans"? Hade det inte varit schysstare att tacka hästen och utgå?
Man vill kanske få laget i mål om det bara är tre ryttare kvar då ha ju laget i alla fall full följt
Minns inte ekipaget, men inte var det så att hästen såg helt slut ut?Fullfölja till bekostnad av hästen.
Nej det tyckte inte jagMinns inte ekipaget, men inte var det så att hästen såg helt slut ut?
Minns inte ekipaget, men inte var det så att hästen såg helt slut ut?
Den såg ju rätt stor och stark ut för henne i terrängen också.Den danska skimmel såg lite väl matt ut så även ryttaren
Var det hon som satt och drog i den med nån ridskoleryttarteknik? I så fall så var det nog den enda jag reagerade på som inte borde varit där.Den danska skimmel såg lite väl matt ut så även ryttaren
Ungefär så jaVar det hon som satt och drog i den med nån ridskoleryttarteknik? I så fall så var det nog den enda jag reagerade på som inte borde varit där.
Ja, jag tror att lagtävlingen kan vara avgjord och jag hoppas att svenskarna inte skänker bort bronset.Jaha vad tror ni nu då?
Britterna brukar ju vara starka i hoppningen, så jag tror att de tar guldet.
Jung har ju vunnit det mesta så jag håller på Klimke för guldJa, jag tror att lagtävlingen kan vara avgjord och jag hoppas att svenskarna inte skänker bort bronset.
Jag tror inte varken Micha Jung eller Ingrid Klimke släpper guld och silver men ska låta vara osagt vem som tar vad. Bronset till Tina Cook.
Men det måste ju nästan vara omöjligt? Om de inte typ kraschar, två stycken?Ja, jag tror att lagtävlingen kan vara avgjord och jag hoppas att svenskarna inte skänker bort bronset.