EM - fälttävlan

Polska mannen som fick 20-24 fel i banhoppningen eller vad det var. Varför genomför man hela rundan om laget "ändå inte har ngn chans"? Hade det inte varit schysstare att tacka hästen och utgå?
Man vill kanske få laget i mål om det bara är tre ryttare kvar då ha ju laget i alla fall full följt :confused:

Bob the Builder kommer att obduceras!!

Jag har känt den här hästen personligen sedan han startade sin fälttävlanskarriär i Holland och han var världens charmtroll. Finner det beklämmande att bland annat SVT gått all in på den här sorgliga delen av tävlingen.

Jaha vad tror ni nu då?
Britterna brukar ju vara starka i hoppningen, så jag tror att de tar guldet.
Ja, jag tror att lagtävlingen kan vara avgjord och jag hoppas att svenskarna inte skänker bort bronset.
Jag tror inte varken Micha Jung eller Ingrid Klimke släpper guld och silver men ska låta vara osagt vem som tar vad. Bronset till Tina Cook.

Ja, jag tror att lagtävlingen kan vara avgjord och jag hoppas att svenskarna inte skänker bort bronset.
Jag tror inte varken Micha Jung eller Ingrid Klimke släpper guld och silver men ska låta vara osagt vem som tar vad. Bronset till Tina Cook.
Jung har ju vunnit det mesta så jag håller på Klimke för guld ;)
Och kanske Tattersall på brons

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det har ridits fälttävlan vid anrika Blenheim Palace i över 30 år. Nu har den brittiska arrangören fått förtroendet att arrangera ännu...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ikväll invigs ponny-EM i fälttävlan i Tyskland. Lily Herrmann och Derryhill High Silver Tempo, som gör sitt andra EM ihop, representerar...
Svar
0
· Visningar
117
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
133
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
100
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama