Elmshorn har avlidit

Emsan

Trådstartare
Var inne på hingstägarens hemsida och ser där att Elmshorn har gått bort. Har inte läst någonting om detta men det kanske hände nyligen.

Någon som vet om han finns på fryst?

Sv: Elmshorn har avlidit

Han har funnits på FAI innan så det borde han väl göra. Har inte hingstkatalogen här men är nästan säker på uppgifterna.

Då var det kollat. Det stämmer att han är borta, togs bort i höstas. Men det finns massor av fryst kvar från honom!

Jo det står om man går in på Elmshorn.

Men bra att där finns fryst på honom. Tycker det är synd att han inte användes mer i avel, verkligen underskattad.

Tur man har 2 minielmisar hemma då.:)
jag hade ju iofs hoppats på att hinna tillverka ett sto oxå...:mad:

Liknande trådar

Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 803
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 080
Senast: super
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 844
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka