Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
publicity pellini
Jag skulle helst vilja ha 67 Oodles e.Viking Kronos u.Pine Dust, om den är enligt mina exteriöra mallar.
Han kommer såklart att bli dyr, men jag skulle kunna tänka mig att någon av Andover Hall-avkommorna kommer att kunna bli dyrast.
Jag skulle helst vilja ha 67 Oodles e.Viking Kronos u.Pine Dust, om den är enligt mina exteriöra mallar.
Han kommer såklart att bli dyr, men jag skulle kunna tänka mig att någon av Andover Hall-avkommorna kommer att kunna bli dyrast.
publicity pellini
Borde inte nummer 20, såvida den är exteriört snygg, bli en av de dyraste på auktionen? Något för oss som vill rida monté kanske
Nu tror jag att Jaggens avkommor kan bli dyrare, än den efter Super Arnie. Däremot kan jag inte förstå varför det skulle bli så. För mig vore det betydligt rimligare att betala mer för en avkomma till en beprövad hingst som Super Arnie som år efter år efter år ligger i toppen på statistiken. I detta fall handlar det också om ett helsyskon (Camilla Highness) till en häst i världs-/europaeliten (kulltopp som 3 och 4-åring) som tjänat 7,8 mkr. Jaggen har dessutom inte börjat så övertygande, i mina ögon. Slutsatsen för mig är att det vore betydligt rimligare att betala mer för en avkomma efter Super Arnie.Och borde inte rimligtvis en avkomma efter Jaggen bli betydligt dyrare än den efter Super Arnie, förutsatt att hästen i övrigt har en trevlig uppsyn?
Den jag skulle vilja ha är, Rite Key ,är helt insnöad på den modersstammen.