Elitloppet

nilema

Trådstartare
Jag från norrland ska äntligen ta mig till Solvalla den magiska helgen

Nån annan som ska dit? Ska på fullmäktigemötet på fredag fm och funderade på auktionen på kvällen men får se.....

Vilka vill ni se i final iår??

Sv: Elitloppet

nilema skrev:

Nån annan som ska dit? Ska på fullmäktigemötet på fredag fm och funderade på auktionen på kvällen men får se.....

Sambon ska åka, så jag får snällt stanna hemma :crazy: Annars så hade jag velat gå på auktion o kika...

I final vill jag bara se Gidde få stor stryk :angel:

jAG ÄR DÄR :banana: Men jobbar.....

Kul blir det,när är ni på auktionen?Kanske ses!?

Vet inte vilka jag vill se i final.....

Humlan:varför se Gidde få stryk?

Skall ni bo på Star Hotel oxå?

Vore jättetrevligt att ses!Skall det köpas häst?

Nä, jag tror vi ska bo på Globen....vi brukar göra det iallafall...inga hästar skall köpas, jag vill bara sälja :D ( har inga på auktioner)

nilema skrev:

Det ska mycket till om vi missar en auktion. :d

jag jobbar... :cry:
röstar på att alla kommer till Sprintermästaren!!! :bump: (och hoppas på att jag kollat fel i almenacka så jag inte jobbar då med... :crazy: )

martha skrev:
tjohooo :D Då måste vi ses där då :bow:

har du fått paket idag???

Ja det vore jättekul !

Nej, något paket har inte kommit, men jag ser fram emot det.
Vi kanske kan ha lite skumma affärer ihop (med vitt pulver) bakom någon buske vid auktionen om du fått hem några fina grejer :cool:

Jag ska troligen dit.

I finalen vill jag ha en eller flera riktigt bra franska hästar, och några kuskar som inte fegar. Gidde är en toppenfin häst men i Olympiatravet fick han öppna 15 första varvet då har de andra redan förlorat. Klass III loppet gick lika fort första varvet...

Jag vill se en riktig fight, liknande den Copiad-Pine Chip! :banana:

Ja med......Jag var där första året Copiad Vann....jävlar vilket tryck det var :bump:
andra året så konfirmerade sig min son :crazy: Jag t om bad prästen att don skulle byta helg :rofl: ( men det gick dom inte med på :D )

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 492
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 485
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka