Elitloppet!!

Salandge

Trådstartare
Ja nu är det mindre än en månad kvar, och jag kommer naturligtvis att vara på plats!

Vilka av er ska dit? Här uppe i norr är vi ju lite svältfödda på att få se alla kanoner... Vilka hästar tror ni att vi får se och vilka var det nu som redan var klara? Fransoserna blir kul att se, är grymt imponerad av Jag de Bellouet (stavningen :confused:), Gidde ser alltid lika fin ut...

Vad tror ni? Vem kommer att bli årets överaskning?

ELITLOPPET!!!!!
Dagen är inbokad och barnvakt fixad. Man kan bara inte missa årets travdag med stort T. Vi har ju inte så många såna här ovanför Dalälven.
Rotation var ju riktigt "skaplig" nu sist! Men som du skriver, GIDDE är en fining det. :love:

Hade väldigt gärna åkt dit i år också men pengarna räcker inte riktigt till :(. Får väl se på tv istället....

Visst ska man ner :)
ska vara på stallbacken :) skitkul! :D
Jag har stora förhoppningar på Késaco Phédo, jag!
jag tror han kan bli nåt riktigt stort, bara han håller...
Men frågan är ju den... håller han för 2 travlopp samma dag?
vad tror ni? jag tror nog kanske inte det, jag...

men jag tror att det kommer att bli riktiga fina lopp!
Synd bara att Jag De Bellouet inte ska starta... JÄVLA JOS! :p

Ja jag läste att han inte skulle komma... Jag tyckte att Kesaco Phedo inte såg helt fräsch ut senast, då han blev tvåa mot Jag de Bellouet... Så frågan är om han håller. Sen såg väl inte H.P Paque helt kurant ut senast i Lotterian?

Jag undrar om det kommer nån amerikan. Personligen tycker jag att det är roligare att se en ny utländsk "medelmåtta" än en "vanlig gulddivisionare" som utfyllnad.

Ska nog ned o kolla, ja!
Kesaco Phedo blir intressant men jag håller på Gidde :banana:
Osså hoppas jag att Calvin Capar få komma med också. Man är ju delägare :bump:

MVH Eem

idioterna har ju lagt balen på samma dag som elitloppet, så jag kommer inte ens kunna se det på tv... :cry:
blir ju verkligen samma känsla när det är inspelat... *not*
:(

(för er som hade lite koll på min sköthäst som gick lunch-V5 an idag: hon tappade en framsko, det var därför hon hoppade... :( )

Visst är det hemskt med dessa "icke-travmänniskor" som inte förstår vikten av att få se Elitloppet.Men ibland skingras även de mörkaste moln av underbara medmänniskor. Jag hade oturen att tvingas med på en danmarksresa för några år sen. I Ålborg har man karneval sista helgen i maj varje år.Jättefest och kul på alla sätt. Vi missade iaf tidiga färjan hem nästa dag, rullar på färja nr 2 strax före elitloppssändningen. Kallsvettig och illamående av att inte få se Elitloppet. Hur ska detta gå?? Men!!! Hoppet är det sista som överger människan. Brorsan och jag lyckas spåra upp kaptenen. Denne visar sig vara nog så travintresserad och beslutar att köra hela sändningen i intern-TV. Så hela färjan fick sig en rejäl travdos. Det kallar jag service. Så du ser..med lite tur fixar det sig nog för dig me..ge inte upp

men du!! Såg att du har häst t start på Åmål ju*L*...där får du väl grundplåt till resan*S*

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 848
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 710
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 589
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 090
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar