Elitloppet 2005

Breakdance

Trådstartare
Hmm...vem tror ni vinner årets Elitlopp?Är ni patriotiska som jag och hoppas på att Gidde :love: ska ta hem det igen?Eller blir de en fransk gigant som kommer och visar sejj vara bäst?
Iofs är det ett tag kvar innan det är dags, men jag funderar ialf på det varje gång ronden kommer i lådan :angel:
Så va tror ni?

Sv: Elitloppet 2005

Breakdance skrev:
Hmm...vem tror ni vinner årets Elitlopp?Är ni patriotiska som jag och hoppas på att Gidde :love: ska ta hem det igen?Eller blir de en fransk gigant som kommer och visar sejj vara bäst?
Iofs är det ett tag kvar innan det är dags, men jag funderar ialf på det varje gång ronden kommer i lådan :angel:
Så va tror ni?

Håller Västerbo Daylight sig på benen kommer hon att dra dom i 3´spår om det skulle behövas :D ;)

Det har jag inte ens börjat fundera på. Jag hoppas ju iofs alltid på Scarlet men det vet man ju inte om han är med.....Får nog återkomma lite närmare.

Breakdance skrev:
Så va tror ni?

Jag hade Scarlet Knight som favorit ända tills idag.......nu är det återigen Gidde Palema mitt hjärta dunkar för :love:

Vilken tror vi..... :crazy:

Skitsvårt med såååå m.k.t. fantastiska hästar!!!! :bow:

Daguet Rapide skulle vara roligt eftersom vi eventuellt ska betäcka med honom... :eek:
Dvs om pappsen har bestämt sig för först var det han sen blev det fler och nu är det :confused: :confused:

Har för mig att kretsen kring "Jaggen" redan tackat nej till Elitloppet..
Stod om det i ParisTurf.
AM

Hmm...måste hålla med vissa om att Scarlet ser farlig ut nu...han var ju riktigt ruggig med mäster bakom sejj...men som alltid är ändå Gidde min favorit, jag tvivlade inte en sekund på att han skulle plocka hem årets upplaga av olympia travet, trots att de va vissa franska monster med...oooo...spännande ;) själv hoppas man ju få vara med i lilla elitloppet med ponnyn och få se de stora stjärnorna från riktigt nära håll :d

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 817
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 179
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 113
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka