Haha Rut biter Stefan i ögonbrynet när hon inte tycker att han vaknar fort nog, så hon kan ocksåNyper i kinden?! Jag ska nog sluta klaga på kattens magpumpshopp när hon tycker jag ska vakna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha Rut biter Stefan i ögonbrynet när hon inte tycker att han vaknar fort nog, så hon kan ocksåNyper i kinden?! Jag ska nog sluta klaga på kattens magpumpshopp när hon tycker jag ska vakna
Jappp.De kanske hörde er komma och kastade sig ner på golvet och låtsades sova djupt
Kimchi (katten) sover snällt, men när han märkt att jag är vaken blir jag också nibblad på. Ibland i läppen men oftast längsmed käkbenet och hakan. Han gillar också att "snutta" på födelsemärket jag har på kinden.Den ena hunden är hemsk att ha i sovrummet. Han piper och bökar och piper och bökar och piper och.. Sen när han fått för sig att det är morgon då ger han sig inte förrän man vaknat. Han sätter sig på våra ansikten, drar bort täcket, slickar på en, piper, och stiger man inte upp så nyper han en i kinden. Så han är portad från sovrummet. Vi har ju 4 hundar och allra oftast är det bara en som sover med oss, jag sover bra med honom men inte med de andra. Tänker att de har ett helt hus och varandra, tror inte det går någon nöd på dem. Hade dåligt samvete från början men nu tycker jag att det är skönt, min sömn är mycket bättre sen vi börjat göra såhär.
Kimchi (katten) sover snällt, men när han märkt att jag är vaken blir jag också nibblad på. Ibland i läppen men oftast längsmed käkbenet och hakan. Han gillar också att "snutta" på födelsemärket jag har på kinden.
Chika snor täcket.
Jag skulle dock sova ännu sämre utan dem, så de förblir i sängen.
Jag blir definitivt också biten för klappar.Paisley hade en ganska lång period då hon varje natt bet min sambo tills han vaknade för att han skulle klappa henne
Harry vill sova på min axel så ligger jag på sidan för länge krafsar han på mig tills jag vaknar och lägger mig på rygg
Men precis som du skulle jag sova mycket sämre utan djuren i sängen
Sen skaffar man inte en Griffon om man inte vill ha en hund i sängen