Elaka människor

P

pralin

Här sitter man, valpsjukare än någonsin, så kommer det ett mail som säger att det finns två valpar kvar om jag skulle vara intresserad. Klart jag inte är, de är ju frukstanvärt, groteskt, förfärligt... underbara :love: :love: :love:


Länkar till bilder


Påminn mig igen varför jag är sambo med "vi-ska-inte-ha-valp-nu-men-om-tre-år-så-kanske" - mannen? Just nu är det nämligen väldigt lockande att byta honom mot en liten vovve :angel:
 
Sv: Elaka människor

:eek: Nääämen så puttigt!
Ett tips, ta honom dit så att han får träffa valparna, lura dit honom med t ex "bara en fika" så kommer han garanterat att bli lika kär som du!
 
Sv: Elaka människor

Det är Lancashire Heeler-valpar och jag vill ha!! :love: :love:


Om jag knockar pojkvännen med stekpannan och sen springer och hämtar hem en sådan här medan han fortfarande är däckad, tror ni att han protesterar mycket när han vaknar då? :devil: :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Elaka människor

Om jag knockar pojkvännen med stekpannan och sen springer och hämtar hem en sådan här medan han fortfarande är däckad, tror ni att han protesterar mycket när han vaknar då? :devil: :angel:

Ja det vore en jätte bra ide!!:idea:
Näe jag tror nog Inte att han skulle (våga) säga ngt om valpen:angel: :devil:

är dom lev. klara då?
 
Sv: Elaka människor

Ja, de var nio valpar i kullen och de andra har redan levererats. Bara två valpisar kvar. Och jag vill ha! :love:

Men jag får väl hålla med min hemskt elaka sambo ( ;) ) är det just nu kanske inte är rätt tid då jag studerar vilket gör att jag inte har en aning om vad jag gör om ett år eller två. Men jag vill ha i allafall! :love: De är ju bara så underbara!
 
Sv: Elaka människor

O fy det va det hemskaste jag någonsin sett!! USCH Fruktansvärt, Äckligt!! Helt ( :love: ) Obegripligt!
Inte ska du väl (klart du ska) Skaffa nått så hemskt!!! :angel:
 
Sv: Elaka människor

Har du långt till valparna? Annars tar du med sambon på en tur och hälsar på :)
Klart du ska ha en valp, så många trådar som du gjort om detta ;) (om jag inte blandar ihop dig med någon annan)

Fast de var ju så otroligt fula så han kommer inte vilja ha någon :angel: ;)
 
Sv: Elaka människor

O fy det va det hemskaste jag någonsin sett!! USCH Fruktansvärt, Äckligt!! Helt ( :love: ) Obegripligt!
Inte ska du väl (klart du ska) Skaffa nått så hemskt!!! :angel:

Nej nej, gud nej! Vet inte alls vad jag tänkte på. De är gräsliga.... gräsliga!


*tar på mig skorna och undrar hur lång till det egentligen tar att springa till Kumla :angel: *

Har du långt till valparna? Annars tar du med sambon på en tur och hälsar på :)
Klart du ska ha en valp, så många trådar som du gjort om detta ;) (om jag inte blandar ihop dig med någon annan)

Vi har ingen bil så det är svårt att ta sig dit. Dessutom har jag just nu inga pengar eftersom jag i princip länsade mitt sparkonto för att köpa en dator (som just nu känns som ett väldigt onödigt köp :angel: ). Men ja, jag har nog startat en hel del trådar om hur valpsugen jag är och vilken ras som skulle passa mig bäst. Och nu när jag har hittat rätt ras och det finns valpar kvar.. Gah! :cry:

Fast de var ju så otroligt fula så han kommer inte vilja ha någon :angel: ;)

Tack, det rensade valpdimman lite.. ;)
 
Sv: Elaka människor

Kumla i...? (örebro?)

Hur som helst,så tycker jag att valparna är helt klart för bedårande:love: ,har själv ett Enormt sug efter en liten valpis jag med:angel:

Men jag väntar med att skaffa en då jag skaffat körkort + bil,jag vill ju träna (på SBK) och tävla så småningom,så en bil underlättar väldigt mkt för min del,så jag avvaktar med valpköpandet ett tag till iaf,vilket jag även tycker att du borde göra - även om det är Svårt att motstå.

Det blir inte alls lika bra när man "hetsköper" en valp "bara för att det finns kvar",när man jobbar/pluggar mkt och framtiden ser lite ovis ut OCH att man har dåligt med pengar,tråkigt men sant.:cool:

Det blir betydligt mkt bättre,roligare och mer "seriöst" när man har pengar,när man Vet hur ens framtid kommer att se ut-iaf ett tag framöver,när man har funnit Rätt ras,när man funnit Rätt uppfödare och att det blir Rätt kombination på avelsdjuren(som faller en själv i smaken)-det är DÅ allt det skojiga börjar! :)
All förväntan som man har och längtan tills valparna kommer till världen och när man väl sitter där bland alla hårbollarna och ska Försöka välja liten kompis:p
Det är Det som är det bästa med ett valpköp-tycker iaf jag.

Så håll dig du till din sambo tills vidare,du kan ju skaffa ett fint litet koppel,en pläd och ett märgben till honom så får Han agera valp tills ni verkligen skaffar en Riktig!:idea: :devil: ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 326
Senast: Sel
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 614
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 319
Senast: Mirre
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp