Elak HÄst!!!

J

jossa8@hotmail.com

Vet inte vad man ska göra, har en valack som inte kan gå med dom andra hästarna.Går bra en stund, sen får han värsta rycket och jagar dom andra.Ger sig inte förrän man särar på dom.
Vilket har gjort att han får stå i egen hage, problemet är att han har blivit elak i stallet oxå.Biter och sparkar efter dom andra och alla som går förbi boxen. Vet inte riktigt vad man ska hitta på med denna :devil: ge gärna lite förslag för jag håller på att bli tokig!

Sv: Elak HÄst!!!

Ni har inget gammalt sto som kan ge honom stryk:angel:
Det tipset fick vi om en häst som var fräck mot andra hästar... Men eftersom han inte skulle gå med andra hästar så har vi inte provat... Så jag vet inte om det fungerar:confused:

Sv: Elak HÄst!!!

har ju ett sto men hon är dräktig så jag vet inte riktigt om jag vågar, får tänka ut något.Tack ändå!!!!

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 668
Senast: jemeni
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 545
Senast: Badger
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 191
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 580
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama