Ektorpsoffa som spottar fjädrar

MissFideli

Trådstartare
Jag blir tokig på min soffa. Den är vit, vilket betyder tvätt av klädseln relativt ofta. Problemet är att det ser ut som om man plockat 14 fåglar varje gång, den fäller fjädrar nått enormt! Nån som har tips?

Sv: Ektorpsoffa som spottar fjädrar

Har en ektorp också, men min klädsel är svart och det är inte så snyggt när fjädrarna kryper upp... Har tyvärr inget tips utan det är bara att plocka fjädrar misstänker jag... förr eller senare tar dom väl slut :crazy:

Så är det att ha dunstoppning... Men SKÖNT är det! (Har precis sålt en howardsoffa fr Mio med dunstoppning som fällde fjädrar hela tiden - så det har inte med märket att göra)

Jag ska definitivt kolla om det finns lika sköna andra material nästa gång.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 130
Senast: Bapelsin
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 672
Senast: Karamello30
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 244
Senast: Vallmo
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka