Ekenäsritten

Sv: Ekenäsritten

Tusen tack pepparn!
Det var en toppenvägbeskrivning. Hur är det med nummerlappshållare?
Är det något man måste införskaffa?

Japp, det är den jag menade. Jag tycker att det är minst risk att åka vilse på den vägen även om den är lite krokig och man tror att man är påväg ut i ingenstans (säger hon som alltid hamnar lite snett och konstigt efter en vägbeskrivning), haha!

Nummerlappar finns på plats, det behöver du inte bry dig om på just den här tävlingen men det är bra att skaffa fram om du ska fortsätta med distans sen då det verkar vara en hel del som inför detta nu.

Nu börjar det dra ihop sig. Vimmerbygänget är otrloligt laddade!!!!!
Hur ser det ut i skogarna? Snö? Is?
MVH Kicki

Grusvägarna är is och snöfria till 98%, i skogen kan det däremot ligga lite snö/is..
Vi inväntar en rapport i morgon kväll när hela banan är markerad och klar!

Jag kommer inte heller in på sidat trots att jag tar bort en uppsättning http://

Tack Camilla! Jag som trodde jag hade lyckats med länken...

Liknande trådar

Relationer Jag har blivit ghostad. Det gör ont, jag är ledsen och jag saknar honom. Jag vill ha svar - vad var det som hände? Eller egentligen hade...
Svar
11
· Visningar
1 957
Senast: Stefffie
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 217
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 828
Senast: Lhas
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar