Egen galopphemsida?

K

Kimman

Har funderat länge på hur många som egentligen har egna galopphemsidor, där de lägger ut bilder m.m.
Det är ju så många som fottar på tävlingarna från höger och vänster så det vore kul om alla som har någon hemsida kan skriva det här, det vore nämligen väldigt roligt att besöka.
Sen är det väldigt bra policy för dej som vill framhäva att du har en hemsida så att du kan få fler besökare.

Som de flesta kanske vet vid det här laget har jag ju en hemsida:rofl:, tänkte bara påminna ;P.
www.freewebs.com/hurdleracing/

SÅ SKRIV NU!!!
Jag väntar ivrigt! ;)

Sv: Egen galopphemsida?

Jag har länge funderat på att ha en hemsida endast för galoppfoton och info. Får se hur det går med det, är lite seg med projekt ;)

Var just inne på Bendiks hemsida. Shit vilka underbara bilder!!!
:bow::bow::bow::bow::bow:

haalloj Kimman!

Min sida hittar ju iaf du till. Men det är ju alltid kul med nya besökare också. Dock är det lite fix kvar, men det är så jobbigt att fixa hemsidan med bebis på armen...

www.stallbjorktorp.se

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
Hästvård Nu måste jag dryfta lite med någon annan. Blir liksom inte riktigt klok på vad som är fel på vår ponny. För något är det, det känner jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 718
Senast: prallan
·
Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 789
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar