Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
VAR kan man få tag på dessa kaninpelletsar??:
RABBFOR eller EDELS kanin & marsvinspellets
vet att granngården kan ha men den närmaste finns i Kungälv, ja bor i Göteborg!
Det är de enda riktigt bra pelletsarna med 17 % fiberhalt o låg protein halt för vuxna djur.
Skulle jag också vilja veta! Har hört (för länge sedan) att man kan få sin lokala Lantmännenbutik att ta hem Rabbfor, men har inte lyckats där vi bor i alla fall... Ska se om det funkar via större butiken i Halmstad.
jag dissar rabbfor eftersom det tagits fram för slaktkaniner, men hursomhelst har jag gett upp när det gäller t.ex. edelpelletsen.
jag köper de pellets som finns att tillgå på granngården och blandar upp med fibrex
Jag vet vem som är återförsäljare för edels nu! hon finns i västra götalands län! Men jag tycker rabbfor verkar bra innehållsmässigt även om edels är snäppet bättre!
gammal tråd :smirk: Kör edels numera då jag får det hemlevererat
och blandar med hästmuslin från spillers som heter high fibre herbal med en uppsjö av nyttiga örter i och det luktar mint om säcken
Skola & Jobb 80/20-regeln har vi haft i kvalitetsarbetet på flera arbetsplatser jag varit på, inklusive de som varit offentliga, den är inte unik för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.