Efterlängtad nyhet för viltspår/blodspår

russinbulle

Trådstartare
Eftersom många här håller på med blodspår, så kommer här en mycket trevlig nyhet. Äntligen slipper man böka med tillstånd från Jordbruksverket för att få lägga spår :) Det behövs heller inte längre tillstånd för att få köpa slaktrester från slakterier till hundarna.

Äntligen har Jordbruksverket lagt ner att försöka dra in pengar på precis allting.... ;)

http://www.jordbruksverket.se/amnes...1februari2015.4.174c24d814add5946048c05e.html

Jag har aldrig haft något tillstånd eftersom att vi nästan bara lägger med viltblod, men då kan man lägga med nöt utan att få dåligt samvete nu då :D

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 203
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 739
Senast: s957
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 441
Senast: ako
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 221
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka