Efterbehandlingen i hårfärgsförpackningen

Toxid

Trådstartare
Ja, den där efterbehandlingen man får med i hårfärgsförpackningen, vad är det för mirakel-balsam egentligen?!
Mitt hår som annars blir torrt oavsett märke på produkter blir helt perfekt efter den krämen. Kan man få tag på bara såna någonstans? Eller en liknande produkt? Vad är det som gör att håret blir så bra av den? Ffa garnier jag använt :-)

Mycket möjligt att det är! Kontaktade Garnier, dom hade inget liknande som såldes i större förpackningar utan hårfärgen. :-(

Jag har också undrat vad det är för mirakelmedel.
Finns det nån inpackning som har liknande effekt?

Jag har Shu Uemura Full shimmer balsam, och det gör håret sådär löjligt mjukt att det nästan blir jobbigt. Jessicurl Deep treatment är också åt det hållet (och utan silikoner och skit).

Vill man få glansen av nytonat hår utan kemikalieslitaget är färgbomb (om man vill ha lite färg också) eller Igora Vibrance Clear gloss (utan färg) suveränt.

Mood´s efterbehandling vet jag finns att köpa på flaska. vet dock inte var jag sett den.. typ rusta eller liknande har jag för mig.

Revlon och Igora brukar finnas på salong, Shu Uemura är nog svårt i Sverige överlag (och bisarrt dyrt, jag hade aldrig provat om inte min frisör hade skickat med mig prover och fått mig helt såld). Köper man från tex England är priset som de flesta frisörschampon och det är otroligt drygt. Jag har haft min balsamflaska i 2 år nu...

Jessicurl tror jag nästan bara finns på nätet?

Ja gillar Revlon Nutri Color Creme, mitt hår blir helt otroligt mjukt och glansigt av det och det håller i sig länge. Men det är ju en färginpackning så vill man inte få lite djupare färg är det kanske inget bra tips.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 670
Senast: manda
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 571
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar