Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! jag var ute och körde bil då - tror jag. Tänkte inte ens på om det var mörklagt ute
Själv hade jag inte en tanke på att det var earth hour idag deltog du? Själv tycker jag det är bättre att tänka på miljön genom små handlingar utifrån sina förutsättningar varje dag än vid något speciellt jippo på en viss tidpunkt.
Själv hade jag inte en tanke på att det var earth hour idag deltog du? Själv tycker jag det är bättre att tänka på miljön genom små handlingar utifrån sina förutsättningar varje dag än vid något speciellt jippo på en viss tidpunkt.
Är det earth hour två gånger om året, eller är jag helt förvirrad? Var helt säker på att det var på hösten.
Blev dock påmind av en miljökämpe på FB så jag släckte ner, mest för att jag tänkte på henne. Försöker tänka på ett så gott jag kan året om, är varken nån miljöhjälte eller skurk. Ser inte riktigt poängen med EH, men kan förstå att det kan bli en symbol för andra.
Absolut. Vi släcker ned och ligger och myser hela familjen och filosoferar över livet och världen. Varför skulle vi inte göra andra handlingar under året bara för att vi uppmärksammar earth hour?Själv hade jag inte en tanke på att det var earth hour idag deltog du? Själv tycker jag det är bättre att tänka på miljön genom små handlingar utifrån sina förutsättningar varje dag än vid något speciellt jippo på en viss tidpunkt.
Det kanske är Black Friday du tänker på, något HELT annat Men troligen är det Köpfri dag som brukar vara ungefär samtidigt. Både den och Earth Hour är ju för miljöns skull och det brukar vara samma människor som deltar i båda, så det är inte så konstigt om du blandar ihop dem
Ehh, jag ser nog skillnad på släckta lampor och rea. Jag undrade om vi släcker officiellt mer än en gång om året men då gör vi inte det då.
Inta alla men ja vissa (ganska många). Jag har fått rejält elaka kommentarer när jag sagt att jag absolut inte tänker ställa upp på det här jippot. De personerna går sedan iväg och handlar krimskrams de inte behöver och deltar fullt ut i konsumtionsrejset.Hur menar du? Tror du att de som deltar tänker att de stänger av sina prylar en timme om året, mot att de sedan inte behöver tänka miljövänligt mer resten av året?
Jag hoppas att de som släcker ner tänker på miljön hela året men tycker samhället ibland svämmar över av vissa jippon och då tycker en del att de har gjort något bra och kan leva som de brukar resten av året. Själv är jag trött på det. Men alla får ju göra som de vill givetvis.Hur menar du? Tror du att de som deltar tänker att de stänger av sina prylar en timme om året, mot att de sedan inte behöver tänka miljövänligt mer resten av året?
Jag tycker nog samma, för mycket yta och för lite djup.Jag hoppas att de som släcker ner tänker på miljön hela året men tycker samhället ibland svämmar över av vissa jippon och då tycker en del att de har gjort något bra och kan leva som de brukar resten av året. Själv är jag trött på det. Men alla får ju göra som de vill givetvis.