E-D tävling Youth Event. Ronneby 8/8

Sv: E-D tävling Youth Event. Ronneby 8/8

vad är det för en tävling? och var ligger det? :)

hur mycket klar text behöver du?:crazy: Läs innantill o sök på hemsidan jag har relaterat till.

Hej igen. Till dagens dato 28 ekipage o 78 starter. :D

Till dagens dato 39 ekipage 100 starter. Deltagande klubbar HcWR. KWR, KWK o EWR. Ska bli skoj. Håller en tumme för vackert väder:D

Håller tummarna!!! Kanske åker ner en vända också. Dock utan häst, hon måste balanseras om i framhovarna och är barfota för dagen. Kanske ni har någon syssla som behöver extra folk?

Kan agera fotograf :D

Hojtan. Var var du? Vi håller på att växa ur kostymen. Håller på att sy en ny skräddarsydd. 43 ekipage o 114 starter. Phu....... Men skoj va det . Nu laddar vi för nästa den 19 sep . Välkomna;)

Önskar jag kunnat dela mig i två delar...men, jag är ju lite svag för våra inhemska raser så jag hamnade i Jönköping på Elmia :o ... RiLa Häst 2009

Mitt stora tack till en mycket välordnad tävling, ni funktionärer gjorde ett superjobb:bow:. Det var varmt och fantastiskt roligt:bump::bump:

Tack. Åh söte Göte , jag lyffter på hatten för dig:bow::bow::bow:. 4 starter 4 förtsa plaseringar. Holy smoke. Även pris för tävlingens Rookye:bump:. Det är bara att krypa upp en nivå, tjejen. Ha de gott. Ses på nästa tävling. Funderar på att ställa upp i hunter hack. ASg:D

He, he, ja det gav ju onekligen guldkant på tillvaron...:laugh: Jag bugar och bockar för alla snälla kommentarer och all beröm jag fick, är inte riktigt van vid det... blidde lite generad till och med :o Självklart kliver jag upp en nivå och jag ser verkligen fram emot nästa gång.:bump::bump:
Tack alla!!!:bow::bow:

Paxan, självklart ska du ställa upp i Hunter Hack, jag stöttar och startar oxå om du gör det :laugh::laugh:

Liknande trådar

Tjatter Så, på allmän begäran är den nu - såklart! - här! Årets upplagda av Secret Santa! :banana: Precis som vanligt finns ett gäng regler, läs...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
39 979
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Påskharen sprang vilse och missade Secret Easterbunny - så jultomten hojtade till från sin bastkjolssemester och erbjöd sig att köra en...
13 14 15
Svar
295
· Visningar
18 721
Western Svensk Reining är som säkert de flesta vet medlem i SvRf från och med 2016. Vad detta innebär för svensk reining återstår att se...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
32 136
Senast: Texaz
·
Övr. Barn Det här är ett lyxproblem, det är jag medveten om men jag hoppas ändå att ni har lust att råda mig lite här. Jag känner mig villrådig...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 747
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka