Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller tummarna!!! Kanske åker ner en vända också. Dock utan häst, hon måste balanseras om i framhovarna och är barfota för dagen. Kanske ni har någon syssla som behöver extra folk?
Hojtan. Var var du? Vi håller på att växa ur kostymen. Håller på att sy en ny skräddarsydd. 43 ekipage o 114 starter. Phu....... Men skoj va det . Nu laddar vi för nästa den 19 sep . Välkomna
Tack. Åh söte Göte , jag lyffter på hatten för dig. 4 starter 4 förtsa plaseringar. Holy smoke. Även pris för tävlingens Rookye. Det är bara att krypa upp en nivå, tjejen. Ha de gott. Ses på nästa tävling. Funderar på att ställa upp i hunter hack. ASg
He, he, ja det gav ju onekligen guldkant på tillvaron... Jag bugar och bockar för alla snälla kommentarer och all beröm jag fick, är inte riktigt van vid det... blidde lite generad till och med Självklart kliver jag upp en nivå och jag ser verkligen fram emot nästa gång.
Tack alla!!!
Hästnyheter En svensk toppryttare har anmälts till Svenska ridsportförbundets disciplinnämnd. Enligt anmälarna har ryttaren piskat en häst upprepade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.