Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu missade du poängen igen som vanligt...
Jaja, dröm du dina våta drömmar om åteljakt....och vem vet ljuger och "glömmer" att fakta kanske du blir frikänd.njae..juridik har ingen poäng, bara upparbetning o granskande av fakta för att kunna fatta rätt beslut
"Civil olydnad är en metod för samhällsförändring. Det är en form av aktivism som går ut på att öppet och utan våld bryta mot en lag eller vägra att följa vissa myndighetsbeslut samt att vara beredd att ta konsekvenserna av handlingen. Den amerikanska förebilden för begreppet civil olydnad, civil disobedience, anses ha myntats av den amerikanske författaren och skattevägraren Henry David Thoreau."
Öppet och utan våld....
Jag kan tycka att skjuta något i smyg vare sig är öppet eller utan våld, men det kanske bara är jag.....
Vad det nu har med vargfrågan o dina eventuella tjuvskytteplaner att göra?
PL
Det är ointressant när det gäller definition av vad begreppet civil olydnad innebär. Oavsett vad socialbidragstagare tycker så har civilolydnad inget med skjutvapen och våld att göra.
och vad tror du den som behöver socialhjälp för att överleva anser när staten är tvungen att minska utgifterna pga civilt motstånd genom att vägra betala skatt
Men seriöst, du kan inte få det till våld hur du än vänder o vrider på det.
Sen är det en rätt aktiv del av Skatteverkets uppgift att jaga skattesmitare, man kan t.o.m. Hävda att det är deras kärnverksamhet så det är inte pga minskade intäkter som det ev. Försörjningsstödet sänks, det beror på politiska beslut och prioriteringar
Din lösning är väl att låta personen ifråga självdö.....fett billigt för staten!
Så jag har drömt dia planer om att sätta ut getter i skogen?vilka tjyvskytteplaner, dem känner jag inte till, är det ännu en av dina drömmar?
Så jag har drömt dia planer om att sätta ut getter i skogen?
PL
Du kanske skulle backa o läsa ditt ursprungliga inlägg i den här saken
PL
Det är du nog den enda som tror på!
Någon annan?
PL
Och ännu ett förtäckt hot, se till att vi får jaga varg annars gör vi det ändå.nej men är man inte medveten om att en ickevåldshandling kan leda till ett våldsamt resultat för tredje part är man rätt naiv....
Det räcker om en tror på det vid rätt tillfälle, sedan får resten tro vad de vill.
Det räcker om en tror på det vid rätt tillfälle, sedan får resten tro vad de vill.