Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.
Ja det är väl bara att fortsätta med ditt clowneri!
KL är det ngn här som tar lbb på allvar?
PL
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PL
Sakligt har jag inget att diskutera, fakta är inget du någonsin kommit med.
PL
Det syns vilken inställning du har till en fungerande demokrati.
Du menar tydligen att oppositionen ska hålla käft.
Sorry inte i min värld
Fast det finns ju de som anser det vara tryggare och lättare att springa med nosen i röven på den framför istället för att finna egna vägar och lösningar på saker och ting
clowneri!
PL
Nej
tiosmåtecken
100-0 till dig som vanligt
PL
101-0 till dig
PL
Ingen respons?
på dom siffrorna, de säger väl allt
Nej, på mitt inlägg givetvis
Att du drar upp HV71 och deras prestation är ju åter igen ett drag från dig, röd boll, blå bil etc.
Du får ursäkta men jag svarade på dig, eftersom du kommenterade mitt inlägg ngr minuter tidigare.
Nej, det menar jag verkligen inte. Det jag menar att du gång på gång tar upp samma fråga och presenterar samma argument och "fakta", utan något som helst medhåll från någon. Man brukar försöka hitta allierade och likasinnade, dels för att få ny input till sina argument och för att andra ska kunna backa upp den sk "faktan"
Det gör inte du, du presenterar en åsikt backar upp den med citat och tveksamma källor, ingen håller med dig eller plockar fram bättre källor som stödjer dig.
Det som händer är att dina åsikter och källor ifrågasätts och motbevisas på bred front, och du svarar med :
Ha! Nu fick jag rätt! Ni går till personangrepp och har inga argument kvar!!
Eller så kör du....röd boll, blå bil, mossa, hotell. Dvs byter spår och snärjer in dig i saker så man blir alldeles matt, denna taktik slutar även den med:
Ha! Nu fick jag rätt!!
Men men....kör på du.
Att du drar upp HV71 och deras prestation är ju åter igen ett drag från dig, röd boll, blå bil etc.
Inga nya vargar tillåts i området pga det är renbetesland så chansen för valpar är noll. Tiken kan inte flyttas pga hon sövts max antal ggr alltså är avlivning det enda hållbara alternativet.
Det vore som att låta en hästskändare gå lös på stallen i solvalla, bara för att hästskändare är sällsynta (som tur är)
Eller som då detta, att jämföra varg i renland med någon som skändar hästar:
Ja både den ekonomiska och en skada i form av djurens lidande kan nog jämföras. Orsaken dvs en sjuk människas drifter har naturligtvis inget med vargens jakt på tam djur att göra, men det trodde jag nog de flesta förstod. Eftersom det tydligen inte var fallet ber jag om ursäkt och tar tillbaka.