Jag blir inte upprörd, jag blir mest bara frustrerad över din felaktiga tolkningsförmåga och att du trots upprepade förklaringsförsök från min sida inte förstår. Det är ju du som tolkar in saker som aldrig uttalats och heller inte existerar, ens mellan raderna, och sen far du iväg på sidospår om totalitära stater, DDR, Nazityskland och Sovjet. Din brist på förståelse och förankring i det som skrivits tidigare syns ju klart och tydligt i ditt inlägg här senast där du säger att jag tar ett steg in på ett sidospår när du själv är den som far iväg till månen och tillbaka med dina sidospår.
Nja, dig kommer jag nog aldrig hamna i samma kategori som och en människa, dvs du, kan aldrig bli ett gäng.
I övrig:
Det är ju just det. Om du inte kan förstå det jag skrivit kan jag inte hjälpa dig. Det finns ingen bakomliggande agenda i min text. Din snedvridna tolkning att det jag skrivit egentligen, enligt dig, är min högsta önskan om en totalitär stat med likriktade åsikter där du är den enda sanna kämpen som måste stå upp mot förtrycket finns liksom inte någon annanstans än i din förbryllande fantasi. Texten betyder ingenting annat än vad det står. Som sagt, ingen gömd eller dold agenda, ingen djävulsk plan som jag sitter och smider i min källare samtidigt som jag gnuggar händerna och fnittrar. Det är inte roligare än så och kan du inte förstå utan måste fortsätta fråga så kommer du bara få det här inlägget copy-paste på repeat.
Fram tills du skriver något som är värt att svara på ger jag upp för den här gången med insikten att om du inte förstått hittills så kommer du aldrig förstå.