Dyón läderhalsband till hund. Var hitta??

L

Loijzan

Jag letar som en toker efter ett brunt läderhalsband ifrån Dyón. Det finns på deras hemsida och jag har letat hos varenda återförsäljare de har, men ingen tycks sälja halsbanden.

Någon som vet var dessa finns att få tag på? Eller kanske någon som har ett de vill sälja?

Det är brunt läder med ljusa sömmar och mässingsspänne. Jag behöver storlek 35.

Tacksam för all hjälp jag kan få! :)

Sv: Dyón läderhalsband till hund. Var hitta??

Jag frågade, men ingen verkade så ivrig på att bara ta hem ett halsband utan menade på att de var tvungna att ta hem flera... Så det bästa hade ju varit att hitta någon som har de hemma redan. :/

Det var konstigt, båda mina butiker tar hem det jag vill utan problem. De behöver inte ta hem flera.

Edit, testa att googla. Jag fick upp en hel hög butiker som säljer det.

Ja, jag tycker också att det är jättemärkligt. Har mailat S**** H***s**** nu och ser ifall de kan ta in, de brukar alltid vara hjälpsamma! :)

Jag har googlat som en toker, men hittar bara en massa utländska hemsidor. Vill gärna ha ifrån en svensk hemsida. Och de jag hittar på svenska sidor är fel modell. :(

Du har möjligtvis inte lust att länka till de sidor du hittat? Kan ju vara någon jag missat! :)

Ja, den sidan har jag också sett. Men det är deras gamla sida som inte är aktiv längre och det går inte att beställa därifrån. ;)

Nä, men mailat. Så jag väntar på svar.

Ring istället så får du svar direkt.
Charlies kan oxå ha det. Sharpman vet jag har haft det.
Bara att ringa, mail är trams ;-)

Jo, men underlättar när de svarar också. ;) Här ringt x antal gånger tidigare, tröttnade och mailade. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 520
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 086
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka