Sv: Dvärgget

Hade hör det där med hornen, men tack ändå! Har du fler liknande tips? Tar tacksamt emot all hjälp som gör att vårt liv tillsammans blir så bra som möjligt. Visst kan man ge havren hel om vi nu har det som lite godis ibland?
Har varken handlat saltsten elelr mineraler tidigare men gissar att de på granngården vet vad jag ska ha. Eller är det nå'n sort som är bättre/sämre?

Sv: Dvärgget

hej!
vi hade getter när jag bodde hemma. helt underbara djur hade en dvärg och en stor, den stora kunde gå lös på gården ( rymde ) och stog snällt och väntade vid uppfarten tills nån kom hem. han va väldigt personlig, spelade fotboll med oss. när jag flyttar till gård så ska jag ha get igen. som staket hade vi ett vanligt elstaket (tråd) men vi fick ha några extra trådar tror vi hade 4 el 5

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 516
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 189
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 021
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
22
· Visningar
2 596
Senast: Nelumbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka