Sv: Dvärgget

Hade hör det där med hornen, men tack ändå! Har du fler liknande tips? Tar tacksamt emot all hjälp som gör att vårt liv tillsammans blir så bra som möjligt. Visst kan man ge havren hel om vi nu har det som lite godis ibland?
Har varken handlat saltsten elelr mineraler tidigare men gissar att de på granngården vet vad jag ska ha. Eller är det nå'n sort som är bättre/sämre?

Sv: Dvärgget

hej!
vi hade getter när jag bodde hemma. helt underbara djur hade en dvärg och en stor, den stora kunde gå lös på gården ( rymde ) och stog snällt och väntade vid uppfarten tills nån kom hem. han va väldigt personlig, spelade fotboll med oss. när jag flyttar till gård så ska jag ha get igen. som staket hade vi ett vanligt elstaket (tråd) men vi fick ha några extra trådar tror vi hade 4 el 5

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 875
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
432
Senast: Krålus
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 598
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård