Sv: Dvärgget

Hade hör det där med hornen, men tack ändå! Har du fler liknande tips? Tar tacksamt emot all hjälp som gör att vårt liv tillsammans blir så bra som möjligt. Visst kan man ge havren hel om vi nu har det som lite godis ibland?
Har varken handlat saltsten elelr mineraler tidigare men gissar att de på granngården vet vad jag ska ha. Eller är det nå'n sort som är bättre/sämre?

Sv: Dvärgget

hej!
vi hade getter när jag bodde hemma. helt underbara djur hade en dvärg och en stor, den stora kunde gå lös på gården ( rymde ) och stog snällt och väntade vid uppfarten tills nån kom hem. han va väldigt personlig, spelade fotboll med oss. när jag flyttar till gård så ska jag ha get igen. som staket hade vi ett vanligt elstaket (tråd) men vi fick ha några extra trådar tror vi hade 4 el 5

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Puffindog
·
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 606
Senast: Skjøldur
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka