Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner mig om en ung trut-fågel nästan
Så läckert med de lilaskiftande tonerna i fläcken ocksåDen grå på bilden är jackdykaren, den är också pytteliten (fast vuxen):
Visa bifogad fil 92463
Goda nyheter när det gäller den här stackaren. Ögat blev otroligt nog helt återställt och den släpptes med ett litet gäng andra rehabade duvor på ett annat ställe i slutet av maj.Håll tummarna för denna?
Visa bifogad fil 90333
Är påväg in till viltvårdare med den nu, ena ögat är helt igenmurat och svullet så den inte kan se alls på den sidan. Hoppas verkligen det går att rädda ögat.
Alltid trist när man inte får se att det går bra för dem tycker jag. Jag tog ju hand om en vigg unge för kanske 2 somrar sedan. Kallade den för Blixten. Blixten lyckades efter ett dygn desperata försök lära sig hur man äter, och jag testade typ all mat som fannsGoda nyheter när det gäller den här stackaren. Ögat blev otroligt nog helt återställt och den släpptes med ett litet gäng andra rehabade duvor på ett annat ställe i slutet av maj.
Vilket förklarar varför jag inte sett den, den bor på ett annat ställe nu med en ny flock. Lite tråkigt att den inte släpptes här men samtidigt så är det nog säkrare för den att inte bo mitt i stan. Så kul att det gick bra för den iaf!