Jättekonstiga duvor:
Visa bifogad fil 90572
De bara dök upp från ingenstans, jag blev jätteförvånad kan jag säga!
Ryktet har spridit sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättekonstiga duvor:
Visa bifogad fil 90572
De bara dök upp från ingenstans, jag blev jätteförvånad kan jag säga!
De har ju likadana små hattarVrålsäker på att Pinglan är mössbebben Sues mamma iallafall.
Kastar alltid extra godis till Pinglan då hon är enfotad, blyg/försiktig och så söt, men har sen Sue växt till sig råkat kasta till fel fågel flera gånger!
Ni kanske kan förstå varför:
Visa bifogad fil 90825
Tänkte samma sak! Ryktet spreds fågelvägenRyktet har spridit sig!
De här stackars fossingarna trippade förbi idag! Har inte sett fina Snöret på evigheter så blev glatt överraskad när han kom förbi. Han vaggar pyttelite när han går men fötterna har verkligen läkt över förväntan. De innersta tårna klarade sig ju inte men otroligt nog fungerar alla de andra tårna som de ska!Så har vi trådduvan som jag har börjat kalla Snöret
Visa bifogad fil 85424
Han ser ut att må mycket bättre sen han fick trasslet bortklippt från fossingarna! Tån som var bortom räddning ser helt död ut nu men allmäntillståndet och resten av fötterna verkar bli bättre och bättre!
Han är lite skeptiskt till att komma ända fram efter behandlingen (vilket är fullt förståeligt) men sätter sig snett bakom mig istället och väntar på att jag ska upptäcka honom. Så söt!