Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vilken fin färg!!Försökt fota den här blyga bebben hur många gånger som helst. Idag vågade den äntligen komma ganska nära så det gick att fånga den någorlunda på bild. Så himla fin:
Visa bifogad fil 91028
Kanske släkt?...men Khali får äta tätt intill utan minsta antydan till sura miner. Det är så himla gulligt!
Visa bifogad fil 91032
Eller hur!? Jag har också funderat på det!Kanske släkt?
Det låter ju sannolikt att de känner varandra väl iallafall, annars brukar ju ungar vara lite stroppiga mot sina föräldrar men Ursäkta är kanske UnderbarnetEller hur!? Jag har också funderat på det!
Ögonen är ju väldigt lika, vet inte alls hur Khalis karl ser ut (hon är väldigt hemlig med sitt privatliv ) men han skulle ju kunna vara en vanlig gråspräcklig med rätt stor sannorlikhet. Och Ursäkta kanske är hennes unge då till och med? För jag tycker verkligen det är konstigt att Ursäkta är så snäll mot henne och så jäkla hård mot alla andra.
Eller UndantagetDet låter ju sannolikt att de känner varandra väl iallafall, annars brukar ju ungar vara lite stroppiga mot sina föräldrar men Ursäkta är kanske Underbarnet
Ursäkta är nog både och!Eller Undantaget
En gentleman!Ursäkta är nog både och!
Ja, någonting är det ju. Jag misstänker att Ursäkta är en pojk (helt på känsla bara) och att han kanske är snällare mot honor då? Khali är inte alls bråkig heller, kan säga ifrån om någon är överjävlig men blir inte arg alls - vilket säkert kan ha en lugnande inverkan på Undantaget.