Helt fantastisk!Sen blev det frukost för fågelskrällena:
Visa bifogad fil 89961
Den har inte vågat komma såhär nära innan, så jag har inte riktigt tänkt så mkt på hur häftig färgen är innan men up close - wow!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt fantastisk!Sen blev det frukost för fågelskrällena:
Visa bifogad fil 89961
Den har inte vågat komma såhär nära innan, så jag har inte riktigt tänkt så mkt på hur häftig färgen är innan men up close - wow!
Så fin!Sen blev det frukost för fågelskrällena:
Visa bifogad fil 89961
Blir så glad av att läsa om allt det fina du gör för duvornaBebbarna är ju så mjuka och duniga att jag inte kunnat låta bli att köra ner händerna rätt bland duvorna sen de började dyka upp - bara för att de är så sjukt lena! Vilket har resulterat i att duvflocken överlag inte bryr sig om det längre. Så mycket lättare att få tag i trådduvor på grund av det! Nästan alla är liksom vana vid att de blir klappade medans de äter.
Alla tre trådduvor jag såg idag var lätta att bara plocka upp, och bara en kommer få men av tråden, de andra två var helt oskadda.
Vita ballerinabebben hade fått en del av en rosa glittertofs snodd runt ena foten, det mesta fick jag pilla loss utan att fånga den men det allra sista behövde jag klippa bort så var tvungen att ta fast den ändå tillslut.
Ballerinan lät sig inte avskräckas av det dock och förvånade mig med att flyga tillbaka upp i handen efter en stund.
Prima Ballerinan längst fram, så söt:
Visa bifogad fil 90389