Kaos hals på den här bilden! :rofl:
Kaosinspekterqr35.jpg

Kaos är mycket förbryllad över att den gråspräckliga duvan är så klappvänlig och fundersam över om det kanske är några goda frön inblandade på något sätt?

Sekunden efter tog den vuxna duvan ett frö och Ursäkta sa "Ursäkta!?!?" och nöp till direkt. Ursäktsfågeln åkte av när den vuxna duvan (som inte ens ville bråka) fick nog och helt sonika puttade av honom. Girigbuken har inte riktigt lärt sig att välja dina strider än. :p

Stor och farlig ursäktsfågel, den vuxna är typ tre ggr större och var inte särskilt imponerad av det jobbiga barnet:
Odåga346.jpg

Den här är ofta tillsammans med Bönan och Hönan, den har en förkärlek att sätta sig på mina fötter:
Fotduva53.webp

Vill inte ha något med mina händer att göra (kan på sin höjd vara i närheten av dem men vill inte äta ur dem) men en sko är däremot en mycket bra sittplats tycker den!

Sekunden efter tog den vuxna duvan ett frö och Ursäkta sa "Ursäkta!?!?" och nöp till direkt. Ursäktsfågeln åkte av när den vuxna duvan (som inte ens ville bråka) fick nog och helt sonika puttade av honom. Girigbuken har inte riktigt lärt sig att välja dina strider än. :p

Stor och farlig ursäktsfågel, den vuxna är typ tre ggr större och var inte särskilt imponerad av det jobbiga barnet:
Visa bifogad fil 89484
:D Perfekt namn alltså!

Låter snarare som att man döpt odågan till det för att kunna ropa ursäkta samtidigt som man kallar in den när den gjort något 🙈:rofl:

:D Det var ganska kul när vi hängde med andra ryttare som inte visste vad min kompis häst hette. Hästen var en spjuveroch påhittig så det hände att han hittade på något bus. Varpå min kompis liksom drog igång en harang "Men Ursäkta! Men Ursäkta sluta nu då. URSÄKTA?! Ursäkta men nu får du geee dig!" :rofl:

Var flera som typ jahaaa heter den så? Jag trodde du var typ snobbig stockholmare från östermalm eller hade något tvångsbeteende eller något. Helt orimligt att säga ursäkta så många gånder till en häst :cautious:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka