Absolut inte, jag är bara så paff eftersom det är någonting helt nytt för mig att alla inte duschar varje dag. Var och en gör ju som de vill och så länge man inte lukar ofräscht så är det ju ok. Jag tycker att jag både känner mig och luktar ofräscht efter en dag utan dusch, ibland har man ju inte haft möjlighet att duscha och nä jag gillar det inte. Men jag är nöjd med min värld där de flesta duschar varje dag Sen får andra leva i sina världar såklart
Sedan måste man vara medveten om att många ljuger om att de duschar varje dag för att de annars blir dömda av sina vänner. Så, det är ju faktiskt inte säkert att "alla du känner" duschar varje dag.
Du har redan decimerat det till "där de flesta" duschar varje dag.
Det är också mycket vana vad man är van vid. Det är ju inte säkert att du skulle lukta efter en dag, det är vanan av att duscha varje dag som kanske gör att du känner dig ofräsch.
Känner en som inte skulle ha eltandborste för att han inte kände sig fräsch med det men av någon anledning köpt han en så småningom och nu känner han sig fräschare med den. Vilket med stor sannolikhet också är mer sant.