Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duschar och tvättar håret varje dag oavsett om jag varit i stallet eller ej. Har en arbetskamrat (icke hästmänniska) som uppenbarligen inte duschar så ofta, luktar inte så fräscht.
I min värld duschar man varje dag. Känner faktiskt ingen som inte gör det, förutom arbetskompisen då. Man ska ju ändå tvätta sig i underlivet och under armarna och fötterna så då kan man lika gärna duscha. För snälla säg inte att man inte ens intimtvättar sigDet är ju hemskt att du bara duschar så ofta bara för att någon på jobbet kanske duschar en gång i månaden och du då tror att alla som inte duschar varje dag luktar så.
Kroppen mår ju inte bra av för mycket duschande heller, varken hud eller hår.
I min värld duschar man varje dag. Känner faktiskt ingen som inte gör det, förutom arbetskompisen då. Man ska ju ändå tvätta sig i underlivet och under armarna och fötterna så då kan man lika gärna duscha. För snälla säg inte att man inte ens intimtvättar sig
Jag duschar aldrig efter att jag kommer hem från stallet. Duschar mer när det behövs, typ 1-2ggr veckan.Hur gör ni? Duschar ni efter varje dag i stallet?
Absolut inte, jag är bara så paff eftersom det är någonting helt nytt för mig att alla inte duschar varje dag. Var och en gör ju som de vill och så länge man inte lukar ofräscht så är det ju ok. Jag tycker att jag både känner mig och luktar ofräscht efter en dag utan dusch, ibland har man ju inte haft möjlighet att duscha och nä jag gillar det inte. Men jag är nöjd med min värld där de flesta duschar varje dag Sen får andra leva i sina världar såklartOch din värld definierar andras?
Min hud skulle trilla av om jag duschade varje dag. Men jag ska göra det ändå för att du gör det?
Oj, jag måste ha missat något.I min värld duschar man varje dag. Känner faktiskt ingen som inte gör det, förutom arbetskompisen då. Man ska ju ändå tvätta sig i underlivet och under armarna och fötterna så då kan man lika gärna duscha. För snälla säg inte att man inte ens intimtvättar sig