Status
Stängd för vidare inlägg.
En gång i tiden hade jag en barndomsvän. För några år sedan dumpade hon mig. Det sista hon sa när vi talades vid på telefon var "jag ringer dig ikväll" för hon hade inte tid att prata mer för tillfället. Hon ringde aldrig :cry: . Eller jo, några månader senare gjorde hon det men jag var inte hemma och hon ringde aldrig på mobilen.

Jag kände mig sviken och tänkte att det får bli hon som ringer upp, jag gör det inte. Jag har undrat varför jag blev dumpad. Jag förstår det inte. En teori är ju att annat kommit emellan men varför ringer man inte när man får en lucka, utan bara struntar i det? Jag fattar ju liksom att saker kan hända som ändrar planerna.

Det har gått några år nu. Jag har sett att hon finns på FB numera. Hon har säkert sett att jag finns där också. Jag har inte velat ta kontakt utan tänkt att det initiativet får hon stå för, men idag skickade jag faktiskt iväg en fråga till henne. Jag frågade varför hon dumpat mig och att jag inte förstod någonting. Det är ju mycket möjligt att hon aldrig ser det meddelandet om det hamnar i övrigt-mappen. De flesta missar meddelanden från folk de inte är vänner med. Det återstår att se. Men jag känner mig väldigt ledsen över att det blivit som det blivit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 176
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 388
Senast: Kajsalisa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Galoppera