Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns massor av påsksånger!Varför finns det julsånger men inga påsksånger?
Och varför är de så jäkla dyra?Hur kommer det sig att det endast är tidningar av alla varor som ofta är förmärkta med ett pris? Och gäller det att alla butiker måste sälja för det priset? Varför det?
@Ceta jaha det finns alltså. Tror aldrig jag hört någon annan än Gullefjun![]()
Hahah känns som man kan klara sig utan detHaha, det kan jag förstå, det hade jag inte heller innan jag började därMinns en väldigt väl som gick ungefär: "Ägg, ägg, mera ägg, ät så får du skägg!"
Hur uppstår dom färgglada färgklickarna på undersidan av burkar?! T.ex red Bull, läsk osv...
Alternativ 1 definitivt, ju mindre byten ju bättre oftast plus längre bytestid där!Vilklet av de här alternativen är det störst chans att man kommer fram när man ska och inte missar något byte?
Start:
06:17 Lund C - 08:35 Göteborg C
SJ, Snabbtåg, X 2000, tåg 480
Byte 1:
08:55 Göteborg C - 10:08 Skövde C
Blå Tåget, Övriga, Skandinaviska Jernbanor, tåg 7070
eller
Start:
06:26 Lund C - 08:08 Nässjö C
SJ, Snabbtåg, X 2000, tåg 524
Byte 1:
08:18 Nässjö C - 09:43 Falköping C
Västtrafik, Länstrafik, tåg 7290
Byte 2:
09:48 Falköping C - 10:05 Skövde C
Västtrafik, Länstrafik, tåg 7212
Inte vad jag vet om och jag använder snapchat flitigt.Kan man se på Snapchat om en bild man fått skickat till sig är skickad till flera samtidigt?![]()
När jag hade långt (och slitet) hår fick jag toppar som var kluvna mitt itu så att säga, så det tänker jag är "kluvna toppar" iaf(Hårfråga!) En kluven topp - är det när en topp är kluven i två delar, böjd ca 90° eller bara böjd som en båge?