Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vårdcentralen hjälpa en med en liktorn? Och vad gör de isf?
Jo, jag har förstått att smärta kommer jag inte undandå ska du gå på fotvård i stället. De filar ner den (mina källor säger att det gör jätte ont)
Motsatsen brukar snarare gälla. Jag skulle verkligen inte rekommendera sex vid pågående svampinfektion. Det irriterar slemhinnorna, stör pH-balansen ytterligare och kan dessutom smitta till partnern, även om det är ovanligt.Är det möjligt att sex (sperma?) kan bota svamp (i underlivet)? Eller är det bara ett sammanträffande?
Motsatsen brukar snarare gälla. Jag skulle verkligen inte rekommendera sex vid pågående svampinfektion. Det irriterar slemhinnorna, stör pH-balansen ytterligare och kan dessutom smitta till partnern, även om det är ovanligt.
Jo, jag förstod det, och det är ju jättebra att du verkar ha tillfrisknat, men jag skulle inte göra om det och hoppas på samma tur nästa gång.Alltså, nu har "skadan" redan skett och svampen verkar ha försvunnit? Därav min fråga![]()
Jag registrerade mig på Adlibris, fyllde i e-postadress och postnummer och då kom mitt namn och adress upp, hur fungerar det?
Har Adlibris Klarna-koppling och du har handlat via Klarna tidigare?Jag har aldrig fyllt i det från denna dator, och aldrig handlat från Adlibris tidigare.
Dom har antagligen Klarna Checkout då, tror man kan spärra det med pinkod om man inte vill att det ska vara så lätt att komma åt uppgifterna.
Ny fråga: vilka slags byxor passar till en figurnära svart eller grå jeansskjorta?![]()
Jag fick inte välja något användarnamn. Skaffade Skype igår.@grodan21 Jag har ett användarnamn särskilt för skype som jag fick välja när jag registrerade mig om jag inte minns fel. För min del är det mitt förnamn.efternamn3... Men annars brukar där väl finnas en knapp man klicka på när man glömt sitt lösenord och användarnamn?