Han är ganska gullig, förutom när han hittar på hyssLåter rätt gulligt faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är ganska gullig, förutom när han hittar på hyssLåter rätt gulligt faktiskt
Plötsligt håller jag på att bli hundpang.
* Wingates dobermann
Vad erbjuder du? Du har förstås ett par ouppfostrade malteser som bara far omkring?
Ja, jag tänkte nästan lägga till det. Att calm and submissive är rätt långt borta. Åtminstone submissiveJag klipper ner hans ansikte av renlighetsskäl. Sparar bara ögonbrynen och håller skägget kort.
Ja de är trevliga. Väldigt robusta. Och egensinniga .....
Nähä! Jag har två snygga långnosar.
Jösses, du har klonat den ena, hade du bara råd med en?
Vad är det, collie?
Kunde tänka mig det. Du gick på hela Lassiegrejen alltså. Kunde lika gärna varit Lady och Lufsen.Japp, korthårscollie. De är inte ens nära släkt och faktiskt lätta att se skillnad på om man känner dem.
Nu har jag glömt vad rasen heter men det är väl en jakthund? De är jättefina att se på, men ... Jakt.
Skönt att höra. Just en jakthund mår säkert jättebra av att hålla sig i stillhet. Som väl dina hundar skulle göra. Typ galoppörer på boxvilaHan ska väl ändå inte jaga med stygn och tratt. Slå till vet jag. Det kommer bli så bra så!
Han ska väl ändå inte jaga med stygn och tratt. Slå till vet jag. Det kommer bli så bra så!
Kunde tänka mig det. Du gick på hela Lassiegrejen alltså. Kunde lika gärna varit Lady och Lufsen.
(Fina hundar )
Ja så hette de! Tack. En typisk sällskapshund har jag förstått. Särskilt med tratt. Kommer bli kanonPrecis! Det är dessutom bara någon vecka det handlar om. En vecka med total rastlöshet och frustration över en tratt som river ner precis allting i hans yviga sätt att ta sig fram
Det är en wachtelhund @mandalaki , kända för sin totala underkastelse och soffprydande egenskaper (typ! )
@Dentaku Vad är collie avlade för?
Ja så hette de! Tack. En typisk sällskapshund har jag förstått. Särskilt med tratt. Kommer bli kanon
Kommer bli succé!
De är faktiskt väldigt trevliga familjehundar, när de får jaga skiten ur sig ett par-tre dagar i veckan
Skönt att höra. Just en jakthund mår säkert jättebra av att hålla sig i stillhet. Som väl dina hundar skulle göra. Typ galoppörer på boxvila
Jag bor i typiska stadskvarter med gott om pensionärsdamer som stapplar fram med sina hundar. När jag läser härinne vad ni gör med era hundar så gråter jag nästan när jag ser hundarna i grannskapet
Då vet jag vad jag ska satsa på den dag jag får möjlighet att ha hund! De ser så bräckliga ut i kroppen bara ... Och darrar så när det är kallt.Inte riktigt faktiskt, mina är mer som katter. Tro det eller ej, men deras favoritsysselsättning är faktiskt att sova och äta. Extremt lata typer så länge ingen viftar med en trasa eller det dyker upp något vilt.
Jag skulle just skriva om min, men du hann först. De har en kombination av hundens och kattens bästa sidor. Varma, mjuka, kramgoa och väldigt lätta att ha att göras med.Inte riktigt faktiskt, mina är mer som katter. Tro det eller ej, men deras favoritsysselsättning är faktiskt att sova och äta. Extremt lata typer så länge ingen viftar med en trasa eller det dyker upp något vilt.