Dum ide med en hund till, praktiskt?

Förresten @Monstermom - jag fattar att det ser lite konstigt ut att jag ploppade upp här. Men i perioder läser jag jättemycket här även om jag inte skriver. Jag gillar ju hund och det är lärorikt att läsa härinne. T ex tittade jag för några år sedan regelbundet med stor behållning på Cesar Milan tills han började avhandlas här :angel:

Det är min bergfasta övertygelse att alla älskar hundar, så jag reagerar faktiskt inte alls när någon icke-hundhavare dyker upp. Jag gör undantag för dig bara. Jäkla bläckfisk. :D

(Och: woohoo! vi sprider upplysning! :bump:)

Det gör jag inte ... Vad har du för hund? Jag kan en del folks raser men inte din :D

Det ser du väl på @Wingates avatar? Jättenäsa. :angel:

Alltså om jag hade ägt ett tjusigt hårspänne så hade det nu varit läge för kameran och de riktigt speciella mutorna! :laugh:

Men tyvärr... :cry:
Men jag hittade Monster! :)

Yorkshire_terrier_R_001.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 722
Senast: tuaphua
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 759
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
16 007
Senast: Pilot
·
Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 616
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III