Dum fråga kanske...

JollyJumper

Trådstartare
men vad betyder BIM?? Har stött på massa konstiga begrepp på senaste tiden och de flesta har jag lyckats klura ut. Finns nått lexikon för sånt här :crazy: hehe

Sv: Dum fråga kanske...

Beräknad IckeMens tror jag...
Alltså det datum man skulle få sin mens när den uteblir för att man är gravid!

Tror jag iallafall. :)

Sv: Dum fråga kanske...

Beräcknad inte/icke Mens som MittNyaJag skriver..... istället för att räkna ner till man ska ha mens då man försöker göra bebbe så räknar man ner till att mensen förhoppningsvis inte kommer :) Folk brukar skriva tex jag testade plus på BIM -2 alltså 2 dagar innan denna personen beräknade att nästa mens skulle komma... :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 651
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Gammal användare, men anonymt nytt konto... Komplicerat är väl en enkel förklaring av situationen jag själv satt mig i, och jag vet inte...
Svar
9
· Visningar
1 780
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 262
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V