Duendecillo P

Har han verkat i finska aveln under tiden JH har haft honom? Annars är min spekulation att han har varit lite för hingstig för att de ska ha velat ha honom i avelsarbete och tävling samtidigt-och valt att prioritera tävling framför ev avel.

Har han verkat i finska aveln under tiden JH har haft honom? Annars är min spekulation att han har varit lite för hingstig för att de ska ha velat ha honom i avelsarbete och tävling samtidigt-och valt att prioritera tävling framför ev avel.
Så vitt jag vet är han åtminstone på väg hem till Finland och verka i avel nu i vår/sommar i något skede, läste jag på ägarens Facebook rätt nyligen. Han är ju godkänd i Danmark och Tyskland också.

Han har avkommor födda varje år från 2009-2015 och har verkat i avel också under 2015.

Så vitt jag vet är han åtminstone på väg hem till Finland och verka i avel nu i vår/sommar i något skede, läste jag på ägarens Facebook rätt nyligen. Han är ju godkänd i Danmark och Tyskland också.

Han har avkommor födda varje år från 2009-2015 och har verkat i avel också under 2015.

Verkar till och med ha "betäckt" i Sverige förra året. Ska finnas med i Eklundas hingstprogram stod det någonstans, men jag hittar honom inte där.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2