Dubbeltalanger

Goldlöwe var väl något av en "dubbeltalang" också? Hoppstammad men de jag träffat har varit bra dressyrhästar... Dock verkar avkommorna något skarpa och rätt tittiga. (Kan ev. berott på att han fick en del xx-ston också...) Han är ju dock död, men vet inte om han hade några godkända söner i Sverige?
 
Goldlöwe var väl något av en "dubbeltalang" också? Hoppstammad men de jag träffat har varit bra dressyrhästar... Dock verkar avkommorna något skarpa och rätt tittiga. (Kan ev. berott på att han fick en del xx-ston också...) Han är ju dock död, men vet inte om han hade några godkända söner i Sverige?

Död och utan godkända söner.
 

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 406
Senast: Mabuse
·
Relationer Hjälp, min systerdotter tar studenten imorgon och jag behöver förslag till present. Ett smycke känns lite opersonligt. Hon ska ut och...
2
Svar
36
· Visningar
1 653
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 555
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Mamma har artros i ett knä och får ont när hon går. Hon har varit i kontakt med läkare och fått konstaterat artros för några år sedan...
Svar
5
· Visningar
204
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp