Dubbelreggade

pitbull_lisen

Trådstartare
Hej! Jag vet inte riktigt hur det fungerar med dubbelreggning. Kan man betäcka ett paintsto med en dubbelreggad hingst och om avkomman blir enfärgad regga som quarter? Eller gäller det bara qh ston? (det vore ju konstigt eftersom det då skulle vara liten chans att få nån fläck) snälla kan nån som vet reda ut begreppen lite?:bow:

Sv: Dubbelreggade

Dessa kombinationer kan du dubbelregga:

Dubbelreggad förälder + Dubbelreggad förälder

Quarter förälder + Dubbelreggad förälder

Sv: Dubbelreggade

Precis som Wrangler säger kan du inte registrera ett föl som quarter om en förälder enbart är registrerad som paint.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 418
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 769
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka