Dubbelmoral

Sv: Dubbelmoral

Jag håller med "Lena H" allt man säger och gör kan förvrängt, speciellt lärare bör nog vara väldigt tydliga. ;)

Exakt, det har jag också föreslagit. Eftersom det handlar om utbildning på gymnasienivå så handlar det ju om att det är "nästan vuxna" människor, då borde man ju våga ta en diskussion om man tycker att någonting är fel.

Jag skulle oxå vilja veta vad läraren sa om det hela!
Men en fråga varför har man benskydd på hästen i hagen? (förstår inte riktigt) :confused:
Jag är ju ingen storhäst människa, är dom så känsliga skulle vilja veta

Varför man har benskydd? Egentligen är jag fel person att svara, för jag har mina hästar "naturella" i hagen. Men en del har ju skydd och boots på för att minimera skaderisken.

Ja men i hagen som hon skrev från början.
Är dom verkligen så känsliga att man inte kan ha dom "naturella" i hagen (kanske en dum fråga Bara undrar)

Nu har jag kommit ifrån den riktiga frågan, men om en häst går ute i hagen och har benskydd så hjälper väl inte det om den stukar benet eller nått, detär väl just det som kan hända vad ska det vara bra för.(jag tycker ju att alla hästar ska få vara naturliga stor som liten, bara min mening) :) Jag blev så nyfiken på det hela.

Förstod det när jag läste allt från början så såg jag om det hela o blev nyfiken, sorry om jag blev tjatig.( tänkte i mitt stilla sinne att det kanske var någon som brukar använda det eller nått)
men men ....ska inte tjata mer :)

Nej jag är inte lärare, men däremot har jag studerat relativt mycket. Visst får lärare göra vad de vill på sin fritid men som flera andra har skrivit så blir inte trovärdigheten så hög. Sen får alla tycka som de vill men jag tycker att läraren förlorar i trovärdighet om hon lär ut en sak men praktiserar en annan och detta på samma ställe.

Jag kan tycka att ha ute sina hästar bara ngn timme i pytte hagar ÄR misskötsel! :(

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 658
Senast: Lavinia
·
Gnägg Jag och min syster är så kluvna över hur vi ska göra med stallplats. Skulle inte haft någon tanke på att flytta, om det inte vore så att...
Svar
18
· Visningar
2 547
Senast: Linnea_
·
D
Ekonomi & Juridik Hej Jag är ny på detta forum och heter MArtine kallas Tine kort & gött. Har tidigare i mitt liv tränat/tävlat med olika typer av...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: Cizma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?