Du som sökte Cockervalp...fick du nått napp?

Sv: Du som sökte Cockervalp...fick du nått napp?

Hehe, aah! Imorgon så ska vi åka och hämta våran nya lilla svarta flicka, Meya! :love: Taaack så jätte mycket för tipset! :bow:

Åhhhh! Meya, Hon är fin:love: Va kul att du fick napp. Jag glömde ju bort att man inte får länka till annonser, Så det var ju en himla tur att du hann se den. Jag har två stycken från samma kennel.

Okeej. :) Ja, hon är hur fin som helst! Just nu sover hon här brevid mig efter att vi har varit ute och busat i snön. Fanns ju inte så mkt snö i Fellingsbro men det finns det här och hon verkar älska det! :banana:

Tack ännu en gång för tipset om henne! :bow:

Hej!:)
GRATTIS!:bump: :banana: :bump: :banana:
Hon är säkert alldeles ljuvlig!:love:
Kan även säga att du har köpt hund av en toppenuppfödare!:bow:
Jag har själv hund från samma ställe, och kan varmt rekomendera den uppfödaren!
/Camilla

Grattis till lilla Meya:) . Va kul att du hittade valp så snabbt. Lägg gärna in lite bilder på henne. Håller med cano. Du har köpt från en toppenuppfödare.

Okeej! :) SKönt att höra vad andra tycker om uppfödaren. Blir bara mer och mer nöjd! Taaack! :love: Har tagit några bilder på hene men vet inte hur jag ska få in dem.. :crazy: Annars hade jag jätte gärna visat dem!! :rofl:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
896
Senast: ufot
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 460
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 786
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar