Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åhhhh! Meya, Hon är fin Va kul att du fick napp. Jag glömde ju bort att man inte får länka till annonser, Så det var ju en himla tur att du hann se den. Jag har två stycken från samma kennel.
Okeej. Ja, hon är hur fin som helst! Just nu sover hon här brevid mig efter att vi har varit ute och busat i snön. Fanns ju inte så mkt snö i Fellingsbro men det finns det här och hon verkar älska det!
Hej!
GRATTIS!
Hon är säkert alldeles ljuvlig!
Kan även säga att du har köpt hund av en toppenuppfödare!
Jag har själv hund från samma ställe, och kan varmt rekomendera den uppfödaren!
/Camilla
Grattis till lilla Meya . Va kul att du hittade valp så snabbt. Lägg gärna in lite bilder på henne. Håller med cano. Du har köpt från en toppenuppfödare.
Okeej! SKönt att höra vad andra tycker om uppfödaren. Blir bara mer och mer nöjd! Taaack! Har tagit några bilder på hene men vet inte hur jag ska få in dem.. Annars hade jag jätte gärna visat dem!!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.