Dropi- igen!!

G

Gneisti

Hejsan!
Jag tog upp Dropi igen ( :o :angel: ) eftersom jag ver lite seg och det liksom lades ned.
Nu tar jag upp det igen, och tänkte visa några bilder på min häst :D :D
( Eftersom jag äntligen fattat hur jag skulle göra :angel: )
Alla som visat sina fina hästar i den förra tråden, kom gärna tillbaka! ( och nya med, såklart ;) )

Tack på förhand :banana:

Sv: Dropi- igen!!

Vad roligt.. Tråden lixom bara dog ut:cry:

Jag har en valack efter Dropi, han är världens underbaraste :) Han är en stor herre på 8 år, ganska sent tagen och han en vilja som bara den HiHi.. Vi ska ställa upp på vår första tävling om 2 veckor :crazy: Nervös. Men han har gjort enormt stora framsteg efter jag fick hjälp av en underbart härlig tjej.. här kommer bilder på han..

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/09510000-09519999/640x480/9510652.jpg

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/09460000-09469999/640x480/9469450.jpg

Sv: Dropi- igen!!

Åh, vad fin häst din 8-åring verkar vara :)
Det kommer säkert gå jätte bra när ni tävlar :D :D

Japp, den förra tråden dog ut :crazy: mitt fel :(

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 656
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 541
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka