Drontal avmaskning

xfie

Trådstartare
Jag ska åka och köpa avmaskningsmedel till mina hundar och har av vet. fått Drontal rekommenderat. När jag gick in för att titta lagerstatus på olika apotek verkar det hela lite oklart. Jag hittar Drontal (till katt), Dronbits och Droncit. Är Drontal samma som Dronbits? Drontal till hund verkar inte finnas någonstans.

Medlet ska ta hakmask.

Om någon undrar så verkar Drontal (numera?) vara för katt men Dronbits tar hakmask. Vetten var kanske mer inne på katter än hundar. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 036
Senast: snöflingor
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 381
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 823
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 268
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar