Drömhingst

Har tre drömhingstar på hoppsidan ! Baloubet Du Rouet, Diamant De Semilly och For Pleasure ! Dyra på både doser och singelstrån (Förmodligen för att de är värd det) och det tär på ekonomin om det inte tar på en gång eller uteblir när det är fryst, har betat av en drömhingst i Kannan och fick ett underbart sto i år men det blev en dyr historia :nailbiting: Men använder ändå hellre FAI än TAI om det är en hingst som inte står i Sverige.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
667
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024