Drömhästar!

Gordon

Trådstartare
:love::love: Hej här är lite bilder på speciella hästar.
Kolla in painten han är så fin tänk om man hade råd med den 12500euro. De ni!:o Sen quarter hingsten är mums han med kommer inte ihåg priset på honom men nått liknande var de.:love:
Sen är de en lite bild på min egen fullblodsuppfödning fuxen.:love::love:. ha de gött och dregla inte ner dataskärmen.:rofl:::bow:

Sv: Drömhästar!

:love::love: Hej här är lite bilder på speciella hästar.
Kolla in painten han är så fin tänk om man hade råd med den 12500euro. De ni!:o Sen quarter hingsten är mums han med kommer inte ihåg priset på honom men nått liknande var de.:love:
Sen är de en lite bild på min egen fullblodsuppfödning fuxen.:love::love:. ha de gött och dregla inte ner dataskärmen.:rofl:::bow:
Men halå jag glömde lägga in länken här är den:angel:;)
http://www.pixbox.se/alb597752

Men MUMS för svartskäcken!! :d:d:d
Din fux var inte heller dum! :d:love:

Vad långa fötter det stora kallblodet hade, tråkigt för annars en väldans mäktig häst!

Men MUMS för svartskäcken!! :d:d:d
Din fux var inte heller dum! :d:love:

Vad långa fötter det stora kallblodet hade, tråkigt för annars en väldans mäktig häst!

Tänkte inte på de jag bara såg den nånstanns att de skulle vara världens största häst. och de kan man väl lugnt påstå.

Här kommer mitt bidrag! :bump:
Detta är min nya vän, red dun overo paintsto f-06 :love:

pic_show_id15805571.html

pic_show_id15805572.html

pic_show_id15805573.html

pic_show_id15805576.html

pic_show_id15805575.html

pic_show_id15805574.html

Hoppas verkligen att oturen vänt och hon får leva och vara frisk...

Jättesnygga hästar! Dina hade lite stympade mular tycker jag...;);) men det kanske har mer med fotografens kompetens att göra än med hästarnas exteriör...:devil::angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 836
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 695
Senast: Glimra
·
Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux...
2
Svar
27
· Visningar
5 414
Senast: MattiZ
·
Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025