Drömmen som blev en Saga!!!

Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Vi är också snoriga här, Tintin har ju fått stanna hemma två dagar från BB med pga det.

Vi tar en fika när alla är fit for fight, skulle nyss ha gått till affären, jag fick vända efter 30 meter och gå hem igen. Dom där foglossningarna släpper ju inte bara för att bebisen hoppar ut.
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Vilken söt liten bebbe! Stort grattis!:bump::love::banana::banana:
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Tack!

Tänkte bjuda på lite bilder från hela tillställningen!
Har tyvärr vart kass på att fota, får ta lite bilder på lillskruttan imorgon..

php0pzeed.jpg


phphmt3mp.jpg

Innan IVA, Saga är drygt tre timmar gammal!!

phpyawtlg.jpg

Riktigt väck i skallen efter morfinet. Eftermiddagen efter förlossningen.

Alla bilder http://www.familjeliv.se/hem/annaobebben/galleri.php?cur_album=F%F6rlossningsbilder%21 .
Kan väl "varna" för en bild på navelsträng om någon tycker sådant är jättejobbigt!

phpuzp5v2.jpg

Lilltjejen.
Det blir en Grace Saga Gallie Eng!
Hon rev sig väldigt i ansiktet i början, nu när vi vet hur mycket hon vill äta så har det i princip upphört.. Men vi skall köpa sådanadär vantar att ha på händerna tills man får klippa naglarna!

Nu är det dags att sova säger chefen!
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

GRATTIS! Låter läskigt med kejsarsnitt, men bäbisen skall ju ut. :-) Jättegullig såklart, kan bäbisar vara annat?
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Jätte fina bilder.:love:

Hur lång tid tar det innan du kan rida igen efter ett snitt?
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Tack båda :) Det är roligt att fota henne, fast hon sover mest, förutom idag.. Hon har inte sovit ordentligt sen imorse.. :@ Får hoppas att hon däckar riktigt gott inatt..

Jag vet inte riktigt, jag får förhoppningsvis börja rida i Januari igen, men inte pga snittet utan pga min livmoder, annars brukar väl folk vara uppe tidigt på sina hästar. Jag måste dock verkligen vila kroppen.. Suger men ja, det är smällar man får ta :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 692
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 643
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 531
Senast: Lhas
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 770
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp