Drömmen som blev en Saga!!!

Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

GRATTIS IRPA TILL LILLA
020.gif
002.gif
008.gif
002.gif
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Å, grattis Yrpan!!! Som vi väntat och jag började bli orolig!

En fin Saga :love:

Du är inte ensam om att vara orolig, jag vet inte hur många ggr jag kollat så att mobilen verkligen är påslagen under dom dagarna.

Hade jag inte fått veta på fredagen att det blivit en Saga så hade jag nog blivit gråhårig på kuppen, nu förstår jag hur min mamma kände det när jag låg på förlossningen i 36 timmar så nu har jag förlåtit henne för att hon ringde och hörde hur det gick :angel:
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Stort grattis. Vilken jättesöt liten skrutta :love:
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Du är inte ensam om att vara orolig, jag vet inte hur många ggr jag kollat så att mobilen verkligen är påslagen under dom dagarna.

Hade jag inte fått veta på fredagen att det blivit en Saga så hade jag nog blivit gråhårig på kuppen, nu förstår jag hur min mamma kände det när jag låg på förlossningen i 36 timmar så nu har jag förlåtit henne för att hon ringde och hörde hur det gick :angel:

Ja, jag började tro något gått galet..... Hu.... Hoppas Yrpan kan höra av sej snart!
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

STORT grattis!
Vilken söt liten tjej:love:
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Tack alla!

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma.
Det har vart en lång resa men väl värd all mödan.
Saga är otroligt snäll och det har jag verkligen behövt.

Det blev akutkejsarsnitt efter 26 timmar då allt slutade och Saga blev orolig. Efteråt orkade min livmoder inte mer och jag tappade drygt 3 liter blod. Det blev ett par dagar i vila. Men nu börjar det bli bättre.

En sak vet jag, ett till barn, helst inte.. Men allt var verkligen värt mödan. Nu vet jag vad alla menar med att känna total kärlek och tillgivenhet för ett barn.

/Anna
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Grattis Irpa! :bump::banana::bump::banana:

Tänk att vi följts åt hela vägen nästan! :)

"Lilla" Saga är helt underbar!
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Grattis till lilltösen! :bump:
Hoppas du repar dig snart!
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Jätte grattis Anna!! Vad härligt med en liten Saga, jag visste väl att det skulle bli en flicka! :)

Jobbigt det låter med förlossningen, men tur att allt är bra nu.

Kram Julia
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Ja, jag tycker det är jätteroligt.. När jag läste i din tråd sa jag "Åh, Jolanta kom dagen efter, och hennes vägde MER än Saga".. "Näfan" säger sambon.. Han har koll nu..

Han hälsar f.ö grattis han med.

Min fölossning är ett stycke för sig, något som lär ta tid att bearbeta. Men i slutändan var det värt det. OM jag mot all förmodan skulle vilja ha en till så är jag ju redan garanterad ett snitt..

Jag skall lägga ut MASSOR med bilder snart, just nu har jag två bomber till boobs som bara MÅSTE bli tömda.. Jag börjar förstå hur en mjölkkossa mår..
 
Sv: Drömmen som blev en Saga!!!

Skönt att se att ni kommit hem!!! Tyvärr blir det ingen kaffe på några dgr för jag är snorig, febrig och har ont i halsen och vill inte smitta ner er ju!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 692
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 643
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 531
Senast: Lhas
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 770
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp