Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur mkt dricker hon? Det är ju väldigt varmt just nu och att bära på extra vikt frestar ju på en del. Våra hästar dricker minst 50-60 liter var per dygn nu.
Saltsten i hagen har du redan antar jag? För har man inte det så blir det svårt med att upprätthålla vätskebalansen i denna värmen.
Kolla gärna också att hästen begriper vad saltstenen är till för, en del är ju lite saktfärdiga . Jag brukar ta fram hästen till stenen, ta en blöt hand och gnugga på stenen, hålla fram handen till hästen, de brukar slicka lite då. Sen erbjuder jag den nedbötta stenen att slicka på.
Hundavel & Ras Jag har haft tre hundar i vuxen ålder (är själv uppfödd på Newfoundlandskennel :D). Alla är Löwchen. Min första hane var en omplacering...
Foder & Strö Se om du kan få tag på rapspellets. Överlägset torv som jag tycker blir klafsigt och halt bara och trevligare stallmiljö och bättre för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.